perjantai 6. syyskuuta 2013
torstai 8. elokuuta 2013
Shoppailuvinkki: Hammasrattaita edullisesti
Terve, figuilu ei ole ottanut hirveästi tuulta ainakaan maalamisen muodossa, mutta voisin laittaa pienen shoppailuvinkin.
Etsitkö hammasrattaita baseihisi tai muuhun figuurikäyttöön? Mene Ikeaan ja osta euron kelloja ja pistä ne säpäleiksi.
Kun olet löytänyt Ikeasta/kirpparilta/Tiimarista sopivia kelloja päästät vain tuhoamisvimmasi valloilleen ja keräät käyttökelpoisen materiaalin. Itse käytin apuna tonkeja.
Huomiona muuten, en tiedä mitä ajattelin, mutta noissa Ikean kelloissa on ihan samanlainen koneisto pienessä ja isossa kellotaulussa. Osta suosiolla vain noita pienempiä euron kelloja.
Etsitkö hammasrattaita baseihisi tai muuhun figuurikäyttöön? Mene Ikeaan ja osta euron kelloja ja pistä ne säpäleiksi.
![]() |
| Kuvan kolme kelloa maksoi yhteensä 4 euroa. |
![]() |
| Kolmesta ikean kellosta irtoaa näin paljon jännää matskua basettamista varten. |
| Ja ei muutakuin baseen ja maalia päälle. |
maanantai 1. heinäkuuta 2013
Salamander Combat Squad
Nämä eivät ole kesän tuotoksia, vaan valmistuneet ennen opinnäytetyön
kirjoittamisrumbaa alkuvuonna. Tajusin vain, että kuvat ja bloggaus on
näistä jäänyt.
Salamander Combat Squad:
Sergeant with Combi-Melta, Meltagun Specialist and 3 Tactical Marines
Ja tosiaan ennen kuin joku älähtää niin toki nämä tarvitsevat toisen puoliskon ollaakseen laillinen kokoonpano. ;)
Salamander Combat Squad:
Sergeant with Combi-Melta, Meltagun Specialist and 3 Tactical Marines
![]() |
| Valkoinen Salamander-ikoni ei oikein miellytä silmääni, mutta muuten ihan tyytyväinen olen näihin. Vielä kun näitä pystyisi tekemään nopeammalla vauhdilla. Näissä tuhraantui liikaa aikaa. |
Ja tosiaan ennen kuin joku älähtää niin toki nämä tarvitsevat toisen puoliskon ollaakseen laillinen kokoonpano. ;)
keskiviikko 26. kesäkuuta 2013
Takaisin työpöydän ääreen: Forgeworld Plague Toads
Vihdoinkin tartuin pitkästä aikaa pensseliin (ja kynäruiskuun), oikeastaan ensimmäistä kertaa kesän aikana ja sain jotain valmiiksikin.
Joitakin kuukausia sitten hommasin näitä veijareita Chaos Daemons -armeijaani. Moni varmaan jo arvannee, että Konnat tulevat esittämään Beast of Nurgleja 40K:ssa. Sain idean jo aikaisemmin ennen kuin joku GW:n kaveri ulkoilutti näitä edellä mainittuina uuden White Dwarfin peliraportin yhteydessä. Oli tietty mukava lukea, että sielläkin päässä oli päädytty samaan ratkaisuun.
Konnia on kolmea erilaista posea. Hirveästi en edes yrittänyt lähteä modaamaan näitä, vaan tyydyin figuihin sellaisenaan, kerta niin mahtavia ovat. Forgeworld on hyvä ja jatkaa samaa rataa.
![]() |
| All hail... |
![]() |
| 6 kipaletta tervahauta-taktiikoihin. Rakastan uuden kodexin beast-sääntöjä. :D |
![]() |
Konnia on kolmea erilaista posea. Hirveästi en edes yrittänyt lähteä modaamaan näitä, vaan tyydyin figuihin sellaisenaan, kerta niin mahtavia ovat. Forgeworld on hyvä ja jatkaa samaa rataa.
maanantai 29. huhtikuuta 2013
Cthulhu-pehmo
Päivitystahti ei ole ollut ihmeellinen. Tässä anteeksipyyntönä avovaimokkeen ompelema Cthulhu-pehmolelu autoni peruutuspeiliä koristamaan. Hän ihmettelee, miten minulla pysyy järki ja suti kädessä, kun maalaan pikku ukkojani, minä en taas ymmärrä miten jollakin voi pysyä neula ja lanka niin hyvin käsissä, että luo tällaisia pikku hirviöitä (Korkeus 10 cm, siipiväli 13 cm).
Nyt jos alkaisi bloggailu edes aavistuksen aktiivisempaan suuntaan, kun sain vihdoinkin valmiiksi koko alkuvuoden kirjoittamani opinnäytetyön. Eri rento fiilis. :)
Nyt jos alkaisi bloggailu edes aavistuksen aktiivisempaan suuntaan, kun sain vihdoinkin valmiiksi koko alkuvuoden kirjoittamani opinnäytetyön. Eri rento fiilis. :)
tiistai 16. huhtikuuta 2013
Nurglen Daemon Prince
Okei, ei se huhtikuun ensimmäisen postauksen figuuri ollut ehkä se oikea kilpailutyö, vaan tämä.
Töitä passaa käydä taas samaan malliin äänestämässä paikan päällä kuten viime kerrallakin. Uusi maalauskilpailu taidettiin vaan Pelikaupan toimesta pukata vähän liian nopeaan, että harva osallistui. Töitä on tällä kertaa vain vaivaiset neljä ja informointi kilpailun kulusta ja äänestyksen alkamisesta on ollut huonoa.
Tässä vielä pari WIP-kuvaa, ennen maalauksen aloittamista.
![]() |
| Mekaaninen-Rutto-Ruoste-Zoidberg |
![]() |
| WUBWUBWUBWUBW |
Töitä passaa käydä taas samaan malliin äänestämässä paikan päällä kuten viime kerrallakin. Uusi maalauskilpailu taidettiin vaan Pelikaupan toimesta pukata vähän liian nopeaan, että harva osallistui. Töitä on tällä kertaa vain vaivaiset neljä ja informointi kilpailun kulusta ja äänestyksen alkamisesta on ollut huonoa.
Tässä vielä pari WIP-kuvaa, ennen maalauksen aloittamista.
maanantai 1. huhtikuuta 2013
Uusi maalauskilpailu!
| Vielä vähän washailua ja sävytystä ja perkaamista ja purnaamista edessä. |
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

