torstai 8. elokuuta 2013

Shoppailuvinkki: Hammasrattaita edullisesti

Terve, figuilu ei ole ottanut hirveästi tuulta ainakaan maalamisen muodossa, mutta voisin laittaa pienen shoppailuvinkin.

Etsitkö hammasrattaita baseihisi tai muuhun figuurikäyttöön? Mene Ikeaan ja osta euron kelloja ja pistä ne säpäleiksi.

Kuvan kolme kelloa maksoi yhteensä 4 euroa.
Kun olet löytänyt Ikeasta/kirpparilta/Tiimarista sopivia kelloja päästät vain tuhoamisvimmasi valloilleen ja keräät käyttökelpoisen materiaalin. Itse käytin apuna tonkeja.


Kolmesta ikean kellosta irtoaa näin paljon jännää matskua basettamista varten.
Huomiona muuten, en tiedä mitä ajattelin, mutta noissa Ikean kelloissa on ihan samanlainen koneisto pienessä ja isossa kellotaulussa. Osta suosiolla vain noita pienempiä euron kelloja.

Ja ei muutakuin baseen ja maalia päälle.

maanantai 1. heinäkuuta 2013

Salamander Combat Squad

Nämä eivät ole kesän tuotoksia, vaan valmistuneet ennen opinnäytetyön kirjoittamisrumbaa alkuvuonna. Tajusin vain, että kuvat ja bloggaus on näistä jäänyt.

Salamander Combat Squad: 
Sergeant with Combi-Melta, Meltagun Specialist and 3 Tactical Marines




Valkoinen Salamander-ikoni ei oikein miellytä silmääni, mutta muuten ihan tyytyväinen olen näihin. Vielä kun näitä pystyisi tekemään nopeammalla vauhdilla. Näissä tuhraantui liikaa aikaa.




Ja tosiaan ennen kuin joku älähtää niin toki nämä tarvitsevat toisen puoliskon ollaakseen laillinen kokoonpano. ;)

keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Takaisin työpöydän ääreen: Forgeworld Plague Toads

Vihdoinkin tartuin pitkästä aikaa pensseliin (ja kynäruiskuun), oikeastaan ensimmäistä kertaa kesän aikana ja sain jotain valmiiksikin.

All hail...
Joitakin kuukausia sitten hommasin näitä veijareita Chaos Daemons -armeijaani. Moni varmaan jo arvannee, että Konnat tulevat esittämään Beast of Nurgleja 40K:ssa. Sain idean jo aikaisemmin ennen kuin joku GW:n kaveri ulkoilutti näitä edellä mainittuina uuden White Dwarfin peliraportin yhteydessä. Oli tietty mukava lukea, että sielläkin päässä oli päädytty samaan ratkaisuun.

6 kipaletta tervahauta-taktiikoihin. Rakastan uuden kodexin beast-sääntöjä. :D



Konnia on kolmea erilaista posea. Hirveästi en edes yrittänyt lähteä modaamaan näitä, vaan tyydyin figuihin sellaisenaan, kerta niin mahtavia ovat. Forgeworld on hyvä ja jatkaa samaa rataa.

maanantai 29. huhtikuuta 2013

Cthulhu-pehmo

Päivitystahti ei ole ollut ihmeellinen. Tässä anteeksipyyntönä avovaimokkeen ompelema Cthulhu-pehmolelu autoni peruutuspeiliä koristamaan. Hän ihmettelee, miten minulla pysyy järki ja suti kädessä, kun maalaan pikku ukkojani, minä en taas ymmärrä miten jollakin voi pysyä neula ja lanka niin hyvin käsissä, että luo tällaisia pikku hirviöitä (Korkeus 10 cm, siipiväli 13 cm).



Nyt jos alkaisi bloggailu edes aavistuksen aktiivisempaan suuntaan, kun sain vihdoinkin valmiiksi koko alkuvuoden kirjoittamani opinnäytetyön. Eri rento fiilis. :)


tiistai 16. huhtikuuta 2013

Nurglen Daemon Prince

Okei, ei se huhtikuun ensimmäisen postauksen figuuri ollut ehkä se oikea kilpailutyö, vaan tämä.

Mekaaninen-Rutto-Ruoste-Zoidberg
WUBWUBWUBWUBW









Töitä passaa käydä taas samaan malliin äänestämässä paikan päällä kuten viime kerrallakin. Uusi maalauskilpailu taidettiin vaan Pelikaupan toimesta pukata vähän liian nopeaan, että harva osallistui. Töitä on tällä kertaa vain vaivaiset neljä ja informointi kilpailun kulusta ja äänestyksen alkamisesta on ollut huonoa.

Tässä vielä pari WIP-kuvaa, ennen maalauksen aloittamista.



maanantai 1. huhtikuuta 2013

Uusi maalauskilpailu!

Porin pelikaupalla on tämän viikon loppupuolella uuden maalauskilpailun deadline. Aiheena on tällä kertaa tankki/monstrous creature/ajoneuvo. Mitä minun Nurglen heraldiltani puuttuu fyysisessä koossa niin sen korvaa suuri sydän! Figu on vielä vähän WIP! Katotaan jos tällä lähettäisiin hakemaan taas kärkisijoja. :)

Vielä vähän washailua ja sävytystä ja perkaamista ja purnaamista edessä.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...